0 € 0,00
Je hebt geen producten in je winkelwagen.

Product retourneren

Niet helemaal tevreden met je bestelling? Dat is uiteraard niet de bedoeling maar het kan altijd gebeuren. Bij Damp-e zijn we gelukkig niet zo moeilijk. Dus ben je niet tevreden met je aankoop: neem even contact met ons op! We horen graag van je wat er mis is met het product.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na de annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de kosten voor retour van jouw huis naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer 6,50 per pakket, maar dit kan verschillen per vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur je het product met alle geleverde toebehoren en –zo ver dat redelijk is en kan – in de originele staat en verpakking naar Damp-e terug. Om gebruik te maken van dit recht neem je contact met ons op via info@damp-e.nl of 030-268 98 33. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Meer weten over het herroepingsrecht/wet koop op afstand? Klik hier om meer te lezen over het herroepingsrecht op de website van consuwijzer.

Uitzondering bij retourneren

Sommige producten zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Producten waarmee hygiëne is gemoeid, kunnen we helaas niet terugnemen. Dit zijn: tankjes, pods, kits (waar een tankje meegeleverd is), driptips en (gebruikte) coils.

E-liquids met een ongebroken seal mag je echter wel terugsturen, check voordat je je e-liquid opent nog even goed of je echt de juiste smaak hebt gekregen! Voordat je producten terugstuurt neem je eerst contact met ons op. Je kunt ons mailen op info@damp-e.nl of bellen op 030-268 98 33. We vertellen je dan precies wat je moet doen om het product naar ons terug te sturen.

Reparatie

En wat als je apparaat kapot is? Een e-sigaret is een elektronisch apparaat en zijn daarom gevoelig voor technische mankementen. Niet de bedoeling maar het kan wel. Bij Damp-e laten we je natuurlijk niet in de kou staan met een kapotte e-sigaret. Sommige defecten kunnen we namelijk zelf repareren.

Wanneer je e-sigaret of een onderdeel van je e-sigaret kapot is neem dan contact op met ons. Je kunt ons mailen op info@damp-e.nl of bellen op 030-268 98 33. Wij zullen je precies vertellen wat de volgende stappen zijn en hoe we de reparatie inschatten. Heb je nog een vraag? Check hieronder de meest gestelde vragen over reparaties en retourneren of neem even contact met ons op!

Meest gestelde vragen

Wat kan ik retourneren?

Producten waarmee hygiëne is gemoeid, kunnen we helaas niet terugnemen. Dit zijn: tankjes, pods, kits (waar een tankje meegeleverd is), driptips en (gebruikte) coils. E-liquids waarvan het seal niet gebroken is mag je wel retourneren en verder mag je alles terugsturen.

Wat zijn de retour-voorwaarden?

Als consument heb je recht op het gebruik van je herroepingsrecht. Dit betekent dat je het ongebruikte product binnen 14 dagen na ontvangst zonder reden op te geven terug mag sturen. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur je het product met alle geleverde toebehoren en –zo ver dat redelijk is en kan – in de originele staat en verpakking naar Damp-e terug. Neem hiervoor contact met ons op via info@damp-e.nl of 030-268 98 33.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Neem contact met ons op via info@damp-e.nl of 030-268 98 33 en wij vertellen je wat je verder moet doen!

Waar vind ik het retourformulier?

Je kan hier het modelformulier voor herroeping downloaden via de website van de consumentenbond.

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?

Wanneer wij het product in goede orde hebben ontvangen, krijg je binnen 14 dagen na aanmelding van je retour het geld op je rekening teruggestort.

Waar vind ik het merk?

Het merk vind je op de verpakking van je e-sigaret.

Waar vind ik het model?

Het model van je e-sigaret vind je op de verpakking.

Waar vind ik het serienummer?

Het serienummer vind je op de verpakking van je e-sigaret.

Waar vind ik de kleur?

Ook de kleur vind je op de verpakking.

Wanneer kom ik in aanmerking voor reparatie?

Iedereen komt in aanmerking voor reparatie. Neem even contact met ons op via info@damp-e.nl of 030-268 98 33 en we zullen het met je bespreken.

Wat is het retouradres?

Damp-e.nl

Afdeling: Retouren

Slotlaan 291

3701GH Zeist

Hoe krijg ik mijn retournummer?

Het retour nummer krijg je als je contact heb opgenomen met Damp-e. We geven je tijdens ons contact een retournummer door en deze kun je dan gebruiken!

De garantievoorwaarden

Deze vind je op de garantiepagina, klik hier om daar direct naar toe te gaan.

Zijn er reparatiekosten?

Bij Damp-e zijn we solidair met onze klanten en daarom betaal jij niks aan de reparatie van je e-sigaret. Zelfs als het buiten de garantie valt!

Hoe lang duurt een reparatie?

Omdat we wel echt goed de tijd willen nemen om goede reparaties uit te voeren, ben je je e-sigaret twee weken kwijt.

Aankoopbewijs vinden?

Je aankoopbewijs is je factuur of de bon die je bij ons in de winkel krijgt. Het kan ook zijn dat je de bon via de mail hebt ontvangen. Ben je de bon kwijt? Neem even contact met ons op.