Veelgestelde vragen over garantie en reparatie
Is je product helaas kapot gegaan en wil je graag weten of deze nog in de garantie valt? Hoe krijg je eigenlijk garantie? Het antwoord op deze vragen vind je hier terug.
Hoe lang zit er garantie op mijn product?
Op de productpagina van je product kan je zien hoe lang de garantie duurt; onder extra informatie.
Het verschilt per type product hoe lang de garantie duurt..
Kan je je product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat zijn de verschillende methodes om een garantie op te lossen?
We kunnen op de volgende manieren de garantie vaak oplossen;
- Kosteloos retour sturen van je product
- Langskomen bij onze winkels
- Digitaal retourneren via een korte video
Je kan de aanvraag starten via het online formulier: garantie aanvraag.
Hoe kan ik een garantie aanvraag starten?
Je kunt gemakkelijk een garantie aanvraag starten via het formulier: garantie aanvraag.
Wat is de status van mijn garantie zending?
Helaas kun je deze status nergens terug vinden. Zodra je pakketje bij ons is aangekomen pakken wij hem zo snel mogelijk op. We sturen je een e-mail zodra deze is binnen gekomen en houden je daarna op de hoogte.
Wat als mijn product buiten de garantie is?
Geen nood! We verkopen een hoop losse onderdelen zodat je zelf je eigen product kunt repareren.
Lukt dat niet? Vaak kunnen wij alsnog het product repareren. Hiervoor moet je alleen wel betalen.
Je reparatie voor dit product meld je makkelijk aan via het formulier: reparatie aanvraag.
Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je e-liquid over je e-sigaret gooit, waardoor je e-sigaret niet meer werkt spreken we over gebruikersschade. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Een reparatie aanmelden kan je doen via het formulier: reparatie aanvraag
Wordt mijn product gerepareerd of vervangen?
Wij kijken altijd eerst of het product gerepareerd kan worden. Als het product niet gerepareerd kan worden zullen we het onderdeel van het product vervangen mits dit binnen de garantietermijn valt.
Hoe verstuur ik mijn product voor garantie op?
Als je je product hebt aangemeld via het formulier: garantie aanvraag, volg je deze stappen;
- Stop het product compleet in de orginele verpakking
- Voeg de papieren van het formulier: garantie aanvraag toe
- Doe dit samen in een stevige doos die je goed afsluit
Product ingepakt? Print je verzendlabel uit en plak hem op de doos.
Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?
Heb je geen printer? Probeer dan in je omgeving of je bij iemand kan printen. We hebben voor nu helaas nog geen andere oplossing.