Veelgestelde vragen over betalen
Het antwoord op de meeste vragen die gaan over betalingen kan je hier vaak vinden. Als je vraag toch een stuk specifieker is hebben we natuurlijk ook nog altijd onze support.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra wij je bestelling hebben verzonden, sturen wij de factuur altijd per mail. Je kunt je facturen ook downloaden als je een account hebt aangemaakt, onder het kopje ''mijn bestellingen''. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur via de mail.
Heeft Damp-e een veilige betaalomgeving?
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Op welke manieren kan ik betalen?
De online betaalmogelijkheden van onze webshop kun je vinden op de pagina betaalmogelijkheden. In de winkel kan je betalen met je pinpas, creditcard, contant geld of een Damp-e cadeaubon.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra wij je retourzending verwerkt hebben, betalen wij jou binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Heb je contant betaald? Bij retourneren in onze winkel betalen we een bedrag tot €50 contant terug. Een bedrag boven de €50 storten we terug op je rekening.
Biedt Damp-e achteraf betalen aan?
Ja. Wij werken samen met Klarna, zo kan je bestellen en hoef je pas 14 dagen later te betalen. Benieuwd hoe dit werkt? Kijk dan eens snel op de website van Klarna.