Veelgestelde vragen over bestellen
We proberen zo veel mogelijk antwoorden op jou vragen hier of op een andere pagina te kunnen beantwoorden. Zo heb je sneller een antwoord en dat scheelt weer een hoop tijd en gedoe.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst en een account aanmaakt kun je de volgende keer nog sneller shoppen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit kan alleen via onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.
Ik wil mijn adres wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Bel dan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Zodra de order verstuurd is kunnen we dit helaas niet meer aanpassen. Ben je verhuisd? Dan kan je makkelijk in je eigen account het adres aanpassen.
Kan ik ook telefonisch een bestelling doen?
Helaas kan je bij ons via de telefoon geen bestelling plaatsen, al onze producten zijn te vinden in de webshop. Kom je er niet uit en wil je graag hulp hebben met bestellen? Natuurlijk kunnen we je via de telefoon daar altijd mee helpen.
Wat als ik een klacht wil indienen?
Sorry, sorry, we kunnen het natuurlijk niet vaak genoeg zeggen. Maar helaas kunnen wij soms een foutje maken. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren...
Hoe nu verder?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We bereikbaar via telefoon, mail, Facebook en natuurlijk onze webchat.
- Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager Klantenservice aan. Je kunt hem mailen naar [email protected] of een brief sturen per post naar onderstaand adres.
Damp-e B.V. - Afdeling Klachten - Slotlaan 291, 3701GH, Zeist