Retourvoorwaarden
Voordat je een pakketje aan ons retour stuurt is het belangrijk dat het wel aan een aantal voorwaarden voldoet. Zo kunnen we je sneller helpen als het pakketje bij ons binnen is.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierbij maak je gebruik van je herroepingsrecht. Je stuurt dan het ongeopende/ongebruikte product en alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking naar Damp-e terug. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de kosten voor retour van jouw huis naar onze winkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ongeveer €6,50 per pakket, maar dit kan verschillen per vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, stuur je het product met alle geleverde toebehoren en –zo ver dat redelijk is en kan – in de originele staat en verpakking naar Damp-e terug.
Om gebruik te maken van dit recht vul je een online retourformulier in. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
I.v.m. hygiene kunnen niet al onze artikelen retour gestuurd worden, een aantal voorbeelden zijn;
- E-liquids of kruiden waarvan de sealing verbroken is
- E-sigaretten of vaporizers die gebruikt zijn
- Mondstukjes/driptips
- Coils waarvan de sealing verbroken is
Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?
Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. In het online retourformulier kun je aangeven welk product je wilt retourneren. Bekijk de retourvoorwaarden en uitzonderingen om te zien welke producten retour gestuurd kunnen worden.
Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?
Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat, ongeopend/ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen.
Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?
Dat is heel vervelend! Neem dan contact op met onze klantenservice. Houd je ordernummer wel bij de hand zodat wij het snel kunnen oplossen voor jou.
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice en dan zorgen wij ervoor dat je de juiste producten in huis hebt.