Garantie voorwaarden
Heb ik recht op garantie en zijn en nog voorwaarden waar aan me product moet voldoen? De meeste vragen hebben wij hier al vaak beantwoord.
Is garantie of reparatie altijd gratis?
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
Je reparatie voor dit product meld je makkelijk aan via het formulier: reparatie aanvraag.
Hoe lang zit er garantie op mijn product?
Op de productpagina van je product kan je zien hoe lang de garantie duurt. Onder: Extra informatie.
Het verschilt per type product hoe lang de garantie duurt.
Kan je je product niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat als mijn product buiten de garantie is?
Geen nood! We verkopen een hoop losse onderdelen zodat je zelf je eigen product kunt repareren.
Lukt dat niet? Vaak kunnen wij alsnog het product repareren. Hiervoor moet je alleen wel betalen.
Je reparatie voor dit product meld je makkelijk aan via het formulier: reparatie aanvraag.
Wanneer heeft mijn product gebruikersschade?
Als je product niet meer goed werkt door hoe jij het gebruikt hebt. Bijvoorbeeld als je e-liquid over je e-sigaret gooit, waardoor je e-sigaret niet meer werkt spreken we van gebruikersschade. Als je gebruikersschade wilt laten repareren, moet je hiervoor betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Een reparatie aanmelden kan je doen via het formulier: reparatie aanvraag.