Facturen
Oeps, is er iets niet helemaal goed gegaan met je factuur? Kan je hem niet vinden of zijn er toch nog vragen over? We beantwoorden je vragen graag.
Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je per mail de factuur. Weet je zeker dat onze e-mail ook niet in je spam box staat, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice en we sturen hem je gewoon nog even na.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een e-mail met daarin:
- Je ordernummer
- Je uitleg wat er precies niet klopt
Onze collega's nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om even met je mee te kijken.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail. Je kunt je facturen ook downloaden als je een account hebt aangemaakt, onder het kopje ''mijn bestellingen''.
Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur via de e-mail.