Bezorgproblemen
Tja ook wij vinden het niet leuk als er iets mis gaat tijdens het bezorgen, maar wellicht kunnen we al wel je beantwoorden. We willen het natuurlijk zo goed mogelijk voor je kunnen oplossen.
Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?
Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar jouw verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.
Wat als mijn product beschadigd is geleverd?
Dat lossen we natuurlijk voor je op. Neem binnen 14 dagen contact met ons op om aan te geven dat je product beschadigd is en een vervangend product wilt.
Wat gebeurt er met mijn pakketje als ik niet thuis ben?
De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een afhaalpunt bij jou in de buurt.
Ik wil mijn adres wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Bel dan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Zodra de order verstuurd is kunnen we dit helaas niet meer aanpassen. Ben je verhuisd? Dan kan je makkelijk in je eigen account het adres aanpassen.
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Een foutje kan gebeuren, gelukkig komt het zelden voor. Maar als dit dan toch gebeurd is, neem dan even contact op met onze klantenservice.
Ze kunnen namelijk precies uitzoeken waar en wat is mis gegaan en lossen het natuurlijk voor je op.
Wat als mijn bezorging vertraagd is?
Ook wij vinden het vervelend dat je pakketje is vertraagd. Controleer de Track & Trace om de actuele bezorginformatie terug te vinden.
Meestal zijn vertraagde pakketjes er alsnog de volgende dag, dus wacht nog even af. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan mijn bestelling vertraging oplopen tijdens de feestdagen?
Ook de postbezorgers hebben soms een dagje vrij. Houdt dus rekening met eventuele vertraging tijdens de feestdagen. Bekijk de tabel hieronder om te zien wanneer je bestelling wellicht verwacht kan worden.
Bestelling geplaatst op: | Verwacht: |
Nieuwjaarsdag 01-01-2021 | 02-01-2021 |
Goede Vrijdag 02-04-2021 | 05-04-2021 |
1e Paasdag 04-04-2021 | 06-04-2021 |
2e Paasdag 05-04-2021 | 06-04-2021 |
Koningsnacht 26-04-2021 | 28-04-2021 |
Koningsdag 27-04-2021 | 28-04-2021 |
Dodenherdenking 04-05-2021 | 06-05-2021 |
Bevrijdingsdag 05-05-2021 | 07-05-2021 |
Hemelvaartsdag 13-05-2021 | 15-05-2021 |
1e Pinksterdag 23-05-2021 | 26-05-2021 |
2e Pinksterdag 24-05-2021 | 26-05-2021 |
Sinterklaas 05-12-2021 | 07-12-2021 |
Kerstavond 24-12-2021 (Voor 16:00) | 28-12-2021 |
1ste Kerstdag 25-12-2021 | 28-12-2021 |
2e Kerstdag 26-12-2021 | 28-12-2021 |
Oudjaarsdag 31-12-2021 (Voor 16:00) | 04-01-2022 |
Nieuwjaarsdag 01-01-2022 | 04-01-2022 |
Waar is mijn pakketje?
Bekijk eenvoudig de status van je bestelling in via de Track & Trace link. Deze kan je terug vinden via je verzendbevestigingsmail.
Heb je een verzendbevestiging ontvangen, maar klopt je Track & Trace code niet? Deze werkt vaak pas op de dag van aflevering. Werkt je code dan nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen?
Voordat we een onderzoek kunnen gaan starten, controleer het volgende:
1. De Track & Trace code en adres van je pakket
Is je zending niet vertraagd? Weet je ook zeker dat adres en postcode klopt?
2. De brievenbus
Weet je zeker dat je pakketje niet in de brievenbus zit of je huisgenoot het pakketje niet heeft aangenomen?
3. De buren
De bezorger kan het pakketje zijn vergeten of heeft hem per ongeluk bij de buren bezorgd, controleer dus altijd even of je buren het pakketje niet hebben.
Klopt dit allemaal? Wacht dan nog even af, meestal wordt een vertraagd pakketje binnen de volgende dag alsnog bezorgd. Heb je 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag je pakketje nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.