BESTELLEN, WIJZIGEN OF ANNULEREN
Heb je een vraag over je bestelling? Grote kans dat je hier je antwoord kunt vinden, hebben we het toch mis? Gelukkig kan je ons altijd nog bereiken via onze support.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst en een account aanmaakt kun je de volgende keer nog sneller shoppen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit kan alleen via onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of retourneren via het online retourformulier.
Ik wil mijn adres wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Bel dan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Zodra de order verstuurd is kunnen we dit helaas niet meer aanpassen. Ben je verhuisd? Dan kan je makkelijk in je eigen account het adres aanpassen.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Helaas kunnen wij de bestelling niet meer wijzigen zodra deze is afgerekend. We kunnen deze bestelling wel annuleren, zodat u daarna en nieuwe bestelling kunt plaatsen.