De december drukte kan mogelijk invloed hebben op de levertermijn van jouw bestelling.

Het is bijna weer zo ver, het einde van het jaar is in zicht en dat betekend natuurlijk dat de feestdagen weer voor de deur staan! Voor veel webshops door het hele land betekenen de december maanden dat het tijd wordt om een tandje bij te zetten! Zo doen ook wij er alles aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op het gewenste moment geleverd gaan worden.

Extreme drukte bij de pakketdiensten

Niet alleen webshops hebben meer te doen in de december maand, ook de pakketdiensten hebben het in het laatste deel van het jaar extreem druk. Hierdoor kan het helaas voorkomen dat een pakketje later geleverd wordt dan afgesproken, dat is natuurlijk heel vervelend! Door het enorme aantal pakketten dat per dag op de sorteercentra verwerkt moet worden, kan het helaas voorkomen dat een aantal pakketten (of zelfs een hele post kar) niet op tijd het sorteer proces in gaat, maar in plaats daarvan bij het begin van het sorteerproces vast komt te staan. Hierdoor worden deze pakketten niet op tijd gesorteerd en lopen de pakketten wat vertraging op. Gelukkig loopt over het algemeen een pakket dat vertraging oploopt niet meer dan een enkele dag vertraging op.

Benieuwd wanneer jouw pakket geleverd wordt?

Op het moment dat de pakketdienst jouw pakket bij ons magazijn heeft opgehaald ontvang je een verzend bevestiging via de mail, in deze mail vind je jouw persoonlijke track&trace link. Via deze link kun je gemakkelijk de reis van jouw pakket volgen en wordt je ook meteen op de hoogte gesteld als er iets veranderd aan het lever moment van jouw pakket. Veranderd er niks aan de status in jouw track&trace link, of is je bestelling na 3 dagen nog steeds niet geleverd? Neem dan even contact op met onze klantenservice en wij zullen dan zo snel mogelijk jouw pakket boven water halen.